HELP! Mijn aannemer is vertrokken…

Door de jaren heen hebben we gemerkt dat sommige mensen sceptisch staan tegenover een projectcoördinator. We hebben intussen meermaals meegemaakt dat klanten ons contacteren met de vraag of we hen kunnen helpen ivm hun verbouwingen of project nadat hun werken door welke redenen ook in het honderd lopen.

Dit kan echter door verschillende redenen; aannemer heeft geen goed werk afgeleverd, of is gewoon verdwenen. Handige harry’s starten vol goede moed en lopen gaandeweg vast. Of het loopt vierkant met al de verschillende partijen waarmee een project te maken kan hebben; architecten, ontwerpers, elektriciens, loodgieters, schrijnwerkers, ruwbouw aannemers, etc.

We begrijpen dat mensen geld willen uitsparen door oa de coördinatie en organisatie zelf op zich te nemen en soms draait dit effectief positief uit. De ervaring leert ons echter dat dit in vele gevallen niet zo is. Doordat andere mensen het werk moeten uitvoeren/oplossen van andere worden er nodeloze dubbele kosten gemaakt. Vaak met een teleurstellend resultaat als gevolg.

Doordat wij het eerste contact, het ontwerp, offerte, de uitvoering tot en met de oplevering bundelen en coördineren hebben mensen maar 1 aanspreekpunt doorheen het gehele traject alsook de aannemers waardoor discussie is uitgesloten. Dit neemt een heleboel stress, werk, tijd en problemen weg van de klant waardoor deze zich kan bezig houden met andere en belangrijkere zaken.

Twijfel dus niet om bij je volgende project ons te contacteren zodat wij jou en je project mee kunnen begeleiden, ondersteunen en tot de perfectie kunnen uitwerken.


Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s